allt och lite till :)

Igår var jag ledig så fick mig en liten mjukstart vilket var riktigt skönt, drog med Leonard till en grill och åt lite, sedan blev det till att kolla på Leonard och Cornelis skolavslutning. Var kul att kolla på hur någon annan skola gör på sina avslutningar. Leonard gick ju ur 9:an nu så han skulle ha lite party med klassen här hemma i huset så vi andra fick dra på Bk och äta sedan dra till deras farmor och farfar och typ chilla lite med yatsy och fotboll på tv, Jag vann föresten, men jag har oftast tur i spel med tärningar, typ som fia med knuff, typ inga som vill spela det med mig längre bara för att jag bruka ha turen att alltid vinna på det. xD

Senare när vi fått komma hem till huset så blev det chill i soffan med Cornelis och ja senare kom Leonard och hans kompis också, men jag och Cornelis var inte trött så vi satt uppe och läste onödigt vetande åsånt. xD

När man väl skulle sova så hade ena rullgardinen eller vad man ska kalla det dom har för något fastnat så fick sova med en uppe, super kul liksom när man ligger med huvudet så jag ser ut också, sen på morgonen så blev det inte alls ljust eller.

Inte nog med det så skrek Hjalmar nått så in i nordens mycket vid typ 7 på morgonen, eller ja han skriker och grinar varje morgon så man vaknar men idag när jag klev upp så var alla typ skit less för att de hade vaknat och knapt kunnat somnat om, jag höll för öronen så tillslut gick det somna om, hade blivit less annars om man skulle behövt varit uppe sen 7 imorse när man har sovmorgon.

Idag börjar jag 4 och jobbar till stängning så vet inte hur sent det blir, är det fotboll idag? isåfall kan det bli sent, men det ska nog gå bra..

Ps: Cornelis och hans kompisar badar i poolen utanför,det var bara 3 killar som badade för de tre tjejer som va med hade inga badkläder, helt plötsligt åker alla i vattnet av att de typ puttas i eller något och det roliga var att ALLA de tjejerna hade vita tröjor så de blev helt genomskinliga, var det kanske de killarna syftade på? ;D
Haha tyckte det såg lite roligt ut iaf. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0