Hemma igen =)

Hallåhallå! =)
Då var sista veckan på Kallfors avklarad, och denna vecka har jag spenderat den mesta av tiden uppe i Lillkök. =)
Det har både varit roligt och lite långtråkigt beroende på vädret, men oftast roligt. :)
Igår kom mamma och pappa ner till mig och skulle äta på dinnershow på kallfors så gick dit och umgicks lite med dom och gubbarna som satt brevid, riktigt roliga var de tycker jag.
Annars träffade jag på Barbie! :o  Va nån tjej som fyllde 40 år som kallades för barbie och betedde sig som en liten fjortis på 14 år, seriöst! alla hennes paket var rosa både utanpå och inuti och jadu hennes beteende var ju lite speciellt, hoppas hon inte ha några barn för hur kan de vara om mamman är som en liten fjortis på hög nivå. :O
Men pappa var ju iaf populär, först frågade Barbies vänner om de fick ta kort på han, sen kom en ur bandet som spelade fram och pussade pappa på huvudet och sist men inte minst så kom självaste Barbie fram och frågade om pappa va full och om han kunde jaga henne..  x'D jag höll på dö av skratt,..
Men kvällen var rolig och det blev ett bra slut på min lilla jobbtrip. =)

under dessa veckor har jag märkt:
* att skåningar är dryga som fan..
* att i lillkök kan man se alla möjliga sorters insekter
* att ordet korv kan skilja så mycket på olika dialeker.
* att mina talanger för att steka ägg är fortfarande inte de bästa, och då menar jag mest då jag knäcker äggen, antingen få man skal med eller så halva ägg-gegget utanför stekpannan... xD men då har ja märkt...
* att på de senare dagarna så fick jag mer flyt för äggstekandet ;P
* att man kan skylla på stekpannan om man bränner fast något som typ korv. ;) Den var seriöst skit konstig...
* att man känner sig handikappad första veckan och vill gärna ha rullstol med tanke på smärta i fötter,rygg och knän. ;P
* att en del folk är dumma och tror man ska fatta vad de menar för korv om det säger en varmkorv eller typ en vanlig korv, vad är de liksom? :O
*att man kan få besök av skit snygga killar om man har tur
* att man kan bli besviken över att inte få mer besök av snyggingen. ;P
*att man kan bli skit nervös av att få besök av typ 10 engelsmän två gånger på en dag.
* att jag saknat mina kuddar som fan!
* att jag saknat folk !
Och ja massa mer. :)
Men det har varit roliga tre veckor med arbete, åkte iaf hem till Timrå idag, blev först ett stopp i Gävle för att hämta lite grejer man glömt sist, kolla lite på min lägenhet såhär.. ;P Sen blev det vidare till Timrå där det blev tjockismat(pizza) till middag, jag va egentligen inte ens hungrig, vet inte vad de är med mig, åt typ ingenting igår för att jag inte var hungrig, åt en macka och en korv på dagen vilket inte är så mättande och mycket och på kvällen åt jag endast en liten efterätt som jag fick av nån gubbe brevid mamma, snällt tycker ja.. Men konstigt att man inte va hungrig då ju? idag har jag inte heller varit så hungrig så skippade frukosten åså, knepigt.. :O
 
Iaf så sålde jag min tredagars Gf biljett idag, kände mig inge pepp längre för att gå dit och slösa massa onödiga pengar, så ska köpa endagars istället och bara gå på fredagen, känns mer värt då man i inte har någon lust för de andra dagarna längre.
Var tydligen många som va ute efter biljetten för bara efter nån minut så ville tre stycken ha den och efter nån minut till så två till liksom, sjukt men aa det är ju najs. :)

Jag och Mathias drog iaf och köpte träningskort förut, nu på sommaren kan man köpa sommarkort för en billigare peng och träna på sommarmånaderna fram till sista augusti, tycker jag är jätte bra och vi fick de en hundring billigare och säkert för att junimånad redan gått, as najs:D, så imorn blire pumppass, ska bli skönt att komma igång med träningen igen, har ju inte kunnat träna så mycket när man varit på en annan ort i några veckor. Nu jävlar ska det röras på fläsket, hoppas på bra väder imorn!!

Nu ärförsta kapitlet av mi roman slut.. ;) GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0