Hösten!

Vilken tur för mig att man fick fortsätta i skolan till hösten då;P haha.
Känns som höstterminen kommer bli rolig med den där kursen : förskolepedagogik och didaktik 2 : Barns skapande och estetiskt lärande. vi kommer alltså ha bild,musik, drama, rörelse och de där ämnena vilket känns jätte roligt, praktiska saker tycker jag om.
Kollade lite på kursplanen och har en liten känsla av att böckerna vi ska ha kommer vara mycket roligare att läsa en vissa tidigare kursers böcker, sedan känns det faktiskt roligare att köpa sångböcker och sånt som det kanske kan vara roligt att ha kvar sedan. xD
 
Jag är lite nyfiken om det är någon man känner/ vet vem det är som har kommit in på något i Gävle. :P Återstå väl och se kanske. =)
 

Kommentarer
Postat av: pemmsson

Du har ju massa böcker hemma med sånger i som vi bruka sjunga från när jag sov hos dig;)

Svar: Hahha ja, men de måste ju vara speciella xD det är inte bara sånger i de. xDKnäpp vi va som låg på kvällarna och sjung i dom xD HHAHA
Elin Andersson

2012-07-13 @ 17:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0