-

Hejhej!
 
sjuklingen lever, börja faktiskt att friskna till nu äntligen. Har varit liggande sen i söndags typ och har knapt kunnat ätit något så allt jag i stort sett har gjort är att legat i sängen och sovit/sett på film eller liknande, inte så kul direkt.
Men igår orkade jag mig upp ur sängen och kunde förflytta mig lite iaf, dock så kändes mina ben ganska tung och spagettiaktika men ett litet framsteg iaf och idag har jag kunnat fått i mig ganska bra med mat jämfört med de andra dagarna och det är ju jätte bra så imorgon kanske man kan ta sig ut på en liten promenad eller något så man piggnar till om man orkar. =)
 
Lär ju skriva något roligare efter helgen då något förmodligen hänt och man piggnat på sig helt.. BYEBYE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0