Vårtermin

Då har man startat vårterminens kurs som kommer att sträcka sig över hela vårterminen fast indelad i 3 moment. Verkar vara lite förvirrande då vi inte fått sidvisningar till böckerna utan verka ska måsta läsa hela böcker och kan säga att nästan alla ligger på 200-300 sidor, så kommer bli ganska jobbigt, men anledningen till att vi kommer gå högst 2 gånger i veckan i skolan är väl just för att man ska hinna läsa mer i böckerna också, så bli inte förvånad om jag kommer med glasögon till sommaren och ha läst sönder ögonen eller något. ;) HAHA.
Ne men annars tycker jag att kursen verkar helt okej, inte lika många uppgifter som i förgående kurs, dock ganska stora uppgifter, nästan alla eximinerande, massa seminarium och även en hemtenta, men det ska nog gå bra, känns ändå som att den här terminen kommer att gå fort, bara man kommer till april så kommer maj flyga iväg för då är det vår och då går det alltid fort.
Var iväg och hämtade ett paket med böcker då jag kom hem, så satt mig och började läsa lite i de böcker som ska vara läst till måndag och tisdag, det är seriöst 3 stycken så man lär ju börja med några sidor och kanske ta några/ dag om man ska hinna till måndag och tisdag. Fick ju en tågsyssla för imorgon iaf. ;P hehe

Efter att posten hade kommit så fick jag gå tillbaka och hämta yttligare ett paket som visade sig vara Buzz som jag beställt, yaay!  Men jag tro den som paketerat in den måste varit lite blind, Buzz är inte så överdrivet stort så då jag fick ett paket som var enormt så började jag tveka och fundera om det verkligen var Buzz jag hämtat ut, snacka om att slösa, den kartongen kunde dem använt till något större kanske. xD

Nu ska jag fixa lite mat så jag orkar träna sedan, blir ett danspass idag. ;P
Skaka roompaaah!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Askul, vi hade aldrig några sidhänvisningar heller. Och typ 5-8 böcker/moment. Bästa är väl att inte läsa från pärm till pärm, då blir man ganska tokig på ord sen ;P Haha

2012-01-24 @ 18:14:21
URL: http://gottvallphotos.blogg.se/
Postat av: kattisEriksson

Ja men jag kände samma sak, att hinna läsa böckerna blir en kamp för sig :) Men du skrev tre böcker? Är det inte bara sommer och vygotzki? Sen är de lite mycket knas i vår grupp så vi är inte riktigt överens om hur vi ska göra så de känns lite jobbigt :/

2012-01-24 @ 19:47:37
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0