cptelia

Hallå där!

Ikväll har jag varit på ett danspass, var väldigt roligt och skönt, så nu har jag duschat och fikat lite, tagit rätt på disken och blivit irriterad över att Telia är dum i huvudet. Mamma var snäll och betalade en summa så jag skulle ha fortsatt internet i samma hastighet månaden ut, dom på Telia sa att det skulle räcka i två veckor, varför får jag då ett mail idag, en dag senare än då jag fick det att jag förbrukat min tid, så fan att jag kan ha gjort det av att bara suttit vid facebook och bloggen, ha inte laddat ner något direkt. Isåfall lurade dom mamma att det var mycket så var det jätte lite... suck!!! Tur att jag kommer hem till Timrå snart.

Har lite ont i huvudet så ska lägga mig snart, hade jätte ont i huvudet igår också så vet inte om det är min förkylning som spökar, jag brukar ju nästan aldrig ha ont i huvudet annars, så ska väl ta en ibumetin och lägga mig i sängen och se på tv/ spela spel på mobilen eller liknande, ska ju trots allt upp tidigt imorgon och gå på labb, ska bli proffessor och koka ihop hämliga drycker. ;) Nä men ska ta massa prover bara, lär ju skriva mer om det imorgon.

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0