Myshelg med mamie och papie. ;P

Hejhopp!

Igår blev det mycket gjort, städade hela lägenheten utom köket, det behövdes städas där också men kände mig lite halvsjuk så orkade inte riktigt då jag slitigt med resten av lägenheten.
Bakade choklad och apelsin cupcakes, så nu kan ni komma på en fika om ni vill gott folk. ;P
Strax innan 8 kom mamma och pappa hit, så blev lite myskväll med dem framför tv.

Idag har vi plockat bort alla julsaker och satt upp mina nya gardiner som vi märkte nu att dem matchar mitt rosa överkast till sängen, har fått hit mina julklappar och tro även att jag införskaffade mig en julklapp till mig själv idag eller nått, vi var och handlade lite för att fylla på frysen och hittade något träningskit på lidl som jag blev lite fäst vid, något man tränar både mage,rygg, ben, armar, balans m,m, tyckte det lät najs så det kommer nog bli en bra träningsvän får jag hoppas. ;P

Efter vi handlat så gick vi ner på stan och tog en fika på Waynes, deras chokladbollar är verkligen asgoda. :P
Gick även in på sportaffärerna Stadium och Intersport och hittade massa andra saker jag skulle vilja ha och behöver, t.ex: Ett par vantar att ha när jag åker i backen, man behöver nämligen två då man åker rätt mycket, sedan såg jag skidstrumpor som var på bra pris, 2 för 99 är as billigt och ja lite andra grejer då, men har inte så mycket pengar kvar denna månad så det får väl vänta ett tag.

Efter middagen var det tänkt att mamma och pappa skulle åka hem, men det blev ändrade planer så dem stannar en natt till med mig.  =)
Så ikväll har vi tittat på gladiatorerna och löst korsord med en påse chips och cola, alltid najs. ;P
Nu blir det snart sängen eftersom vi är trötta, godnatt!

Kommentarer
Postat av: nita

Hade också mamma förbi en stund, men allt blev liksom bestämt i sista minuten så var inte riktigt städat här men det fixade mamma innan mormor kom, haha! XD

2012-01-15 @ 07:41:31
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: Marlene A

2012-01-15 @ 16:50:57
Postat av: Marlene Andersson

Ja vi har haft en mysig helg.. Syns snart <3

2012-01-15 @ 16:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0