suckpuck

Vilken jobbig morgon! Först kliva upp tidigt då man gärna hade tagit en lång sovmorgon idag efter allt jobb i helgen,fast borde ju ha vant mig att kliva upp tidigt nu när jag gjort det både lördag och söndag.
Pappa skulle hämta mig för att skjutsa mig till tågstationen, men vi hann bara komma till kyrkbacken så började motorlampan i bilen lysa, bilen började rycka och fick inte tillräckligt med kraft för att köra, så det blev till att åka gamla vägen till pappas jobb för att snabbt byta bil och sedan rally in till tågstationen för att jag skulle hinna med tåget, tur att vi hann till pappas jobb innan bilen la av eller något liknande för då hade jag missat mitt tåg.

Väl när jag är hemma i lägenheten så märker jag hur min merfestis har läkt ut i väskan så det är blött över många utav mina saker, super kul!
Hade väntat mig ett brev också från vårdcentralen för att få veta svar på mina prover, men inte hade det kommit eller, fast det var förra veckan dem skulle skicka ut de, dem sa även att de skulle ringa eftersom jag inte befann mig här i Gävle och kunde se svaren, men det har de inte heller gjort, så känns lite drygt måste jag säga, man vill ju liksom veta om det är något.

Klockan 13:00 ska jag på föreläsning, så jag hoppas att den kommer vara intressant så man orkar vara vaken och lyssna, känner mig ju trött redan nu.

Lite extra info såhär : Människorna i Gävle är lite smått konstig, de är -4,2 och va några tjejer som gick ute som klaga på att det var svinkallt ute idag, seriöst det är varmt och i Timrå var det mycket kallare så då borde ni åka dit ni som tycker att det är kallt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0