Skidskola dag2

Hejsan!

Jag känner mig ganska så trött och slut, mitt huvud verker och min kropp känns ganska död.
Dag två på skidskolan har gått bra och fortsatte sedan dagen med lite brädåkning.
Nu känner man sig lite småfrusen och skulle behöva en varm dusch kanske, för att få upp värmen lite.

Skulle ha behövt läsa lite eftersom jag missat två dagar nu men man är så trött när man kommer hem så man orkar verkligen inte, får ta det imorgon på tåget istället.

Ganska ovärt och tråkigt inlägg men vafan, det får duga, man kan inte komma med något vettigt jämt eller. ;D





Kommentarer
Postat av: kattiseriksson

Du behöver inte vara engslig för att du missat läsande, jag har inte läst mer än halva vygotsij :(

2012-01-29 @ 20:00:16
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0