planerna

Godmorgon!

Hade gjort en fin planlista, men det blev något fel på den så den blev alldeles för liten, så få väl vara tråkig och skriva istället vad jag hade tänkt att göra idag.

- Först ska jag städa, dammsuga, skura golvet, diska, dammtorka och lite sånna saker.
- Ska på affären och handla lite småsaker som kan behövas ikväll och imorgon.
- Ska baka cupcakes
- Kolla igenom gamla bilder
- Dumpa gamla brödrosten i soprummet
- Ha myskväll med mamma och pappa


Jag ska väl ta och göra mig själv klar först så att jag kan komma igång med allt annat snart.
Får hoppas att oturen från frdag den 13:e håller sig borta från mig. :P


Kommentarer
Postat av: nita

Oj, tänkte inte på att det var fredagen den 13:e. o:

2012-01-13 @ 12:30:24
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: Marlene

2012-01-13 @ 12:56:07
Postat av: Marlene

Ja vi ska ha myskväll idag. Vi ses om en ett par timmar. Kram

2012-01-13 @ 12:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0