pickpack

Hade verkligen ingenting att skriva om igår, kändes jätte tråkigt, gjorde ju inget speciellt och är kanske inte så jätte roligt för er att läsa att jag inte gjort något speciellt på hela dagen, bara tråkat liksom.
Idag åker jag ner till Gävle igen, en sväng.. kommer faktiskt tillbaka på onsdag eftersom skidskolan börjar på lördag och jag är ledare så kan jag behöva vara på plats. Kommer därför att pendla lite såhär fram och tillbaka ett tag tills skidskolan är över, lite dyrt kanske men det får det vara värt. :)
Så idag känns det svårt att veta vad jag behöver ha med mig, lämnar resväskan för känns onödigt att dra på den tunga saken för endast 2 nätter, så istället måste jag försöka tänka vad som är viktigt att ha med just nu, vilket är ganska svårt tycker jag. :P
Necesären och datorn är ju en självklarhet sedan lär jag väl klämma ner lite småsaker i min svarta adidas väska som jag brukar ha på sidan om, blir nog bra det där.

Jag hoppas att resan går fort och inte att man måste stå still i hundra år som sist bara för att en kabel gått sönder, hoppas att ni får en bra start på veckan. :)

Kommentarer
Postat av: nita

Du får skaffa ett sånt där bonuskort för tåg, då kanske det blir billigare efter några resor. (:

2012-01-23 @ 17:46:28
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0