Nyår och resa på det

Hejhej :) första inlägget för i år då. ;D Gårdagen var rolig och började hemma hos Ella med mat och lite lekar. Har märkt att jag är oslagbar på twister, även med klackar på.
Senare tutades det och sjung för fullt på bussen som skulle ta oss till tandoori, där vi tog en drink innan vi halkade oss ner till hamnen för att se på raketerna.:) iskallt var det ute och gjorde det inte bättre av att få stå ute och vänta i hundra år innan man fick komma in på menento. Men kvällen var rolig och idag var jag uppe tidigt, dock helt död, så det blev Onepiecen som åkte på innan bilen började rulla mot bydalen.
Här är det varmare än då jag lämnade Timrå men snöstorm istället men det för inget för det är mer vintrigt här än hemma.:)
Nu sitter jag och väntar på att tiden ska slå in så allting kan börja. Vill veta vilka jag ska bo med osv.:p Lär ju uppdatera lite senare också.:)


Kommentarer
Postat av: nita

Själv så tog man det lugnt hela natten men kom ändå inte i säng fören kl 4. o: Känner mig död. XD

2012-01-01 @ 15:57:10
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0