Gävle

Hallåhallå!

Då var man tillbaka i Gävle igen. Resan hit var lite dryg då tåget var försenat, inte mycket dock men det värsta var väl att det var fel på bromsarna på tåget, känns ju tryggt och höra, det har ju varit så bra på tågen hela tiden fram tills nu dem senaste gångerna jag åkt det, men jag kom ju fram och det är huvudsaken.
Orkade inte laga något mat, går ju inte ta vad som hellst från frysen och kunde få till något på det på en gång, och ska jag tina maten så får jag ju aldrig någon middag, så slutade med att jag gick på coop och köpte mig en paj, funkar det också. :)
Ikväll hade jag tänkt att dra ner på gymmet, men jag är så trött och slut idag så tror jag kör på någon hemmaträning istället som att prova den nya träningssaken jag köpte för nån vecka sen, sedan blir det nog tv och tidigkväll för mig. :)


Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

hur tyckte du att det kändes idag med den nya kursen ? :)

2012-01-24 @ 15:33:48
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0