fix!!

Ja då ha man plågats lite och fyllt i tatueringen igen, tyckte att det kittlades till en början men ångrade mig ganska snabbt kan jag lova, minns ju när jag gjorde tatueringen att jag tyckte det gjorde ondast då den skulle fyllas i, och nu skulle jag bara de liksom, men vill man bli fin får man lida pin. ;P
Lite smärta nu när man sitter ner också men det går nog över om någon dag eller så. :)

Var ju hos optikern förut också och själva synen är det inget fel på,  men det var något med muskeln i ögat som blivit överansträngd så jag har en liten skelning på ena ögat, asså jag kan inte ens förklara men resultatet blev iaf läsglasögon som jag trodde, det är ingen större styrka på dem, utan det är förstoring så mina ögon ska slappna av vid läsning och inte anstränga sig så mycket, och den där skelningen verkade försvinna när jag tog på mig glasögonen också.
Tänkte först om man skulle sätta in riktigt glas i mina nördbrillor men det skulle bli dyrare än vanliga glasögon, och ville ju inte bara ha några läsglasögon som man kan köpa på vilken affär som hellst, jag vill ju gärna inte se ut som en tant och mn vill ju kunna trivas med dem, så hittade ett par bågar som var ganska snygga, men lär ju ta nån vecka innan man får dem, så ni får se någon bild när de finns på plats. ;P

Är super trött nu iaf, kollade lite på hockeyn men orkade inte se så mycket mer, så jag gick ner nu och ska se om man kan göra något annat, nästan så jag skulle kunna lägga mig men känns för tidigt för det än. ;P

Kommentarer
Postat av: nita

Så där med skelning har Hanna i min klass också. Man kan säkert få så nu när det är massa plugga och sånt.

2012-02-02 @ 22:06:00
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: kattisEriksson

Bor i en 2a :) Vet inte riktigt hur stor den är men jag vill ha större iallafall sovrummet :)

2012-02-03 @ 12:06:28
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: speech

I think it was really good decision for you there!

2012-02-09 @ 13:47:33
URL: http://speechpaths.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0