utekväll och skidskola dag 5


Ja såhär snygga var vi igår, eller ja om vi bortser från hur jag såg ut på bilden då. ;o
Kvällen började hemma hos Elina med lite förfest, fix och skoj, sedan fortsattes den på den nya klubben på Aveny, minns inte vad de heter så. xD
Maria, vilket är tjejen längst till höger kom inte in så slutade med att det bara blev jag och Elina som gick in och partade lite.
Köpte världens äckligaste drink, vi bad om en överaskning som skulle va god, den såg cool ut, typ blå- lila men fy fan så den smakade, och ingen ny fick vi heller,men det är tur att vi äger dansgolvet endå. ;P

Men det var en rolig kväll, synd bara att jag inte kunde stanna tills de stängde eftersom jag skulle upp och jobba idag. ;P

Skippade skidlekis idag och tog lite sovmorgon, riktigt skönt måste jag säga , men skidskola har jag iaf haft idag och jag måste säga att idag har jag märkt att man behöver alla sina hjälpledare, så nu när någon var borta så blev det lite smått kaos ett tag men det funkade.
Blev brädåkning efteråt med Simon och Matilda och var längesedan man skrattade så mycket i backen, jag och Matilda hade för oss en massa konstiga saker och skulle prova på nå olika åktekniker eller hur man ska säga, roligt var det men måste sett helt sjukt ut för de som såg oss. ;P

Ska väl strax ta och byta om, måste bara veta vad jag ska göra ikväll först så jag vet vad de är för kläder som gäller, vill inviga mina nya Nikitabyxor som jag hämtade ut igår:

As snygga tycker jag, sedan får ju ni tycka vad ni vill. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0