snart tåg igen

Hallåhallå!

Då var helgen över och idag ska man ta sig tillbaka till Gävle igen, är så himla less på att pendla emellan nu, förstår inte hur jag en gång i tiden kunde tycka att det var roligt att åka tåg.. men det var på den tiden då man inte åkte tåg så speciellt ofta.
Hade velat åkt i backen varje dag och göra andra vinteraktiviteter sånt som man inte kan göra lika mycket nere i Gävle, vintern är dötråkig där, inte alls lika mycket snö som det är här och sist när jag kom ner med tåget så smälte det från taken och i stan var det knapt någon snö alls, jag som tycker att det är mysigt att gå på stan när det är lite snö runt om kring på marken.
Aja bara 3 månader kvar sedan får man vila över sommaren ett tag, ska bli skönt, och apropå det så måste jag börja söka sommarjobb snart så att man har en chans att få något. Tänker inte jobba hela sommaren som sist iaf, i år ska jag ha ledighet och kunna hitta på mer roliga saker, sola, bada och bli brun. :P

Om en halvtimme ungefär kommer mormor och hämtar mig för att skjutsa mig till tåget så tills dess tänkte jag inte göra något speciellt, har läst några sidor av kurslitteraturen till en uppgift så nu får det vara nog tills jag kommer på tåget så jag orka läsa något där också.
Annars idag så lär det inte hända något speciellt, lär väl ska gå och handla lite kanske och försöka koppla in mitt playstation som jag nu ska ta med mig ner, kanske kör på någon träning om jag orkar, vet inte riktigt.

Ha en bra dag iaf!

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Men tur han inte bröt nått iallafall :) Men så synd ändå :(

Usch ja för att åka tåg, kommer ihåg när jag å killen pendlade mellan varann det var så sjukt jobbigt att åka tåg :(

2012-02-13 @ 15:43:26
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: nita

Jag har redan börjat söka sommarjobb, finns typ inget här upp än..

3mån, då lär det inte vara någon snö kvar här men kanske i backen. Vi hade nästan 5+ i söndags.



Jag ska fixa ett ps2 snart också! Har nu bestämt mig för att nappa på Milles erbjudande. Då kan vi ta med spel till varandra. :D

2012-02-13 @ 15:45:58
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: kattisEriksson

Ja precis!! Usch vad trött jag är idag, blev alldeles slut av att vara i skolan idag :o Får nog bli en timmes sömn strax :) Vad ska du göra idag?

2012-02-14 @ 13:44:17
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0