Skönt!

Skulle träffa Kattis på stan idag och luncha lite, men eftersom hon är sjuk så drog jag ner på gymmet och tränade lite istället, var nog där i ca 1,5 timmar innan jag gav upp och gjorde lite allt möjligt och kändes super bra, speciellt då jag avslutade på springbandet, Tack Army fitness för att ni gjort att jag orkar springa mer och längre, innan jag tränade army fitness så var min kondition SÄMST, och springa var det värsta jag visste, jag kunde springa några få minuter sedan var min kropp död, men efter de där 6 veckorna med både mycket kondition och styrka så såg jag en stor förbättring på testet vi gjorde på slutet, och nu orkar jag springa mycket mer utan att det ska kännas som man håller på dö efteråt, ganska nöjd måste jag säga och skulle absolut kunna tänka mig att träna med Army fitness igen för att förbättras ännu mera. :)
Efteråt så duschade jag och drog ut på stan ett tag, med mig hem blev det här:

2 tröjor i lite kortare modell, en sportbh och en ny mascara.
Hittade ett par super snygga shorts också men kom på mig att jag måste köpa en snowboardväska i helgen så blev inget av dem nu men kanske senare, nästa månad liksom. ;)
Skulle ju gå på apoteket och lösa ut en ny nässpray också, det som var typ viktigast och det glömde jag så får väl klara mig tills jag kommer till Timrå och gå på apoteket där då. :P

Resten av dagen ska jag bara ta det lungt, känns skönt att man redan har tränat idag så man slipper gå iväg på kvällen, ska väl gå och handla en ny yogurt, diska bort jätte berget jag samlat på mig, kolla om det finns en tvättid till veckan och packa resväskan, ungefär det ska jag göra. :P


Kommentarer
Postat av: nita

Själv sitter jag och pluggar och är sjukt sugen på att shoppa lite nya kläder. Hahha! Allt för att slippa plugga. :D

2012-02-16 @ 16:02:36
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: kattisEriksson

Ja men absolut :) Vi får kolla på det där för jag vill verkligen till stan :) Alltid kul å träffa "nytt" folk :)



Men skönt att du redan tränat och gick en sväng själv på stan :)

2012-02-16 @ 16:31:19
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0