skidskola dag4

Efter denna dag eller kanske denna helg så känner jag mig riktigt trött och slut, ögonen hänger på mig och jag sitter fortfarande i underställ för att kroppen är för trött för att orka byta kläder, ska väl ta mig in i duschen någongång hade jag tänkt men orken att lyfta sig ifrån datastolen är nu svag. Har träningsverk på insidan av mitt vänstra lår och i båda armarna, önskar att det fanns en till helgdag efter söndag som var gjord till att vila och inget annat, nog för att jag är ledig imorgon men jag ska ju åka tåg och bära tunga väskor så det blir inte så mycket till vila då.

Dagen var för övrigt bra, behövde inte leka ambulans och var lite på lekhumör, så körde lite med "skidbaletten" på morgonen som de kallar det för, lite skidteknikövningar såhär som jag kände för att prova på innan skidskolan.
Skulle prova på mer saker med brädan efteråt, typ att stå på händer på brädan men gick ju som det gick det, typ omöjligt, men skada ju inte att testa, men sedan fick jag nåt dampcpkramp i min ena fot så gjorde as ont och åka, får hoppas att det bara var något tillfälligt. :P

Nu sitter jag och väntar på att Davids brorsha ska komma hit och hämta Davids bräda åså, kul att man typ springer runt i underställ och grejer då det kommer folk, så bäst ma tar på sig en längre tröja kanske. xD

GODNATT PÅ ER, för nu orka jag inte skriva mer!

Kommentarer
Postat av: nita

Nu kan jag kommentera. Skönt! :D

Du kan låna mitt schema och komma och hälsa på mig, har inte skola fören på eftermiddagen den 20 feb. Har lite ledigt. :D

2012-02-12 @ 19:19:10
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: kattiseriksson

Det var super mysigt :) Hur har din helg varit?

Torsdag passar super bra för mig att ses, jag var en vecka före i kalendern så hon kommer inte förs v8 :)

2012-02-12 @ 21:44:58
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: kattisEriksson

åh vad härligt att vara ute och åka i backen :) Men oj hur gick de med din kompis?



Det låter perfekt då bestämmer vi bara en tid sen :)

2012-02-13 @ 12:48:27
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0