skidskola dag3

Denna helg blev inte skidskolan iställd så det blev upp tidigt för att dra på skidlekis som senare fortsattes med min skidskolegrupp till klockan 12.
Jag själv tycker att det gick ganska hyfsat trots att man snabbt fick ändra på några planer för att några hade ramlat i liften osv, men det var iaf roligt, precis som det ska vara. :)

Åt lite lunch och bytte om till att åka bräda och tog med mig min kamera, så här kan en vanlig dag se ut på ett ungefär i backen, dock oredigerade bilder då jag inte ha tillgång till mitt ps längre men det får ni stå ut med.




Det var en helt vanlig dag tills efter den här filmen då vi skulle göra en seriös film i ett hopp också gick det lite snett så de där blev mitt enda åk på bräda idag för sedan fick jag leka ambulans och skjutsa David(han i blå jacka) till akuten, stackarn som gjorde illa knät och såg ut att ha jätte ont. :O
Skjutsade hem simon och for hem efter det, får hoppas å en längre tur imorgon om jag har någon att åka med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0