shoppshopp ;p

Hämtade ett paket från Junkan förut, innehållande två par Dr denim jeans och ett svart Burtonskärp, Ena par Jeansen ligger nu för säljning eftersom jag inte tyckte att dom passade särskilt bra på mig, men de här paret blir iaf kvar:

Riktigt sköna och snygga tycker jag, har ingen bild på skärpet men det är också fint. ;P
Eftersom jag ställt in mig på att få två par nya jeans nu så funderar jag på att beställa ett par andra som jag sett istället. xD

Tog en sväng på Dollar också och inhandlade lite småsaker, som de hära :
Klicka för större bilder.
tre färgglada smörknivar, silikon muffinsformar i rosa och limegrönt, listerine,hårband och en burk med olika sorters strössel. :)
Alltid bra och ha smörknivar och ville ha några i någon fin färg också. ;p
Silikonformar har jag velat haft länge och när det var billigt och dessutom två snygga färger så måste man ju slå till, strösslet vill jag ha mest till dekoration till mina bakverk, och resten kan också va bra och ha, hade ju sånt där hårband förut som jag tappade då jag va ute och sprang, så nu fick jag flera stycken för typ en tia, as najs. :D

Vad bruka man säga : Lidl är billigt... fast Dollar är billigare.  ;) HAHA



Kommentarer
Postat av: Tiffi

Fina saker du shoppat vännen :) <3

2012-02-01 @ 22:03:57
URL: http://www.nattstad.se/Kaawkaan
Postat av: kattiseriksson

Om du var på dollar kunde du hälsa på mig ;) om du var vid fjälbacken vid brynäs :) jag bor där :D



Ja men jag hoppas att det blir mysigt, grabbarna är väl ute så mycket som möjligt så tänkte jag skulle sätta skruttan i pulkan å gå på promenad men såg igår på vädret att de skulle bli iskallat så det blir nog läsa bok medan hon leker :)

2012-02-02 @ 10:40:30
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0