SÄMST !!

Var i backen idag i det fina vädret, kom dit och såg att backen var opistad och tänkte gud så skönt och få åka offpist, men det var ju tösnö så det var inte alls så skönt, gick trögt att ta sig fram och tog ibland tvärstopp.
Inne i fiket så va servicen SÄMST, vi alla hade beställt 2 korvar och strips, det tar en kvart och få fram 1 talrik och en halv timme- 40 min och få fram två till, varav dem glömt att göra två korvar och vi bara fick 1, korvarna var kalla och jag fick ett grått hårstrå i min mat och den kunde man ju inte ersätta då man ätit mer än halva maten förstår ni... Ena av oss fick inte mat efter 1 timme ens och han i restaurangen frågar vad som är felet och vad vi gnäller på? seriöst, har man väntat en timme på mat så måste dom väl fan förstå..
Det står typ 10 stycken i kö till att få beställa, dem där inne står bara och tittar.. vi säger till att de står folk som vill beställa och ena tanten bah: Jahaa? och står ändå kvar..
En kille väntar på en hamburgare och ser att det ligger en klar och fråga om de är nått fel på den eftersom han inte kan få ta den? Ja det var det ju, de va fel på den... men varför slänger han den inte då kan man ju undra, skulle han ha den själv eller?

Ne så jävla dåligt, hur kan man sätta in helt nytt folk i restaurangen som försöker ursäkta sig med att dem är amatörer, man måste väl iaf ha någon med lite erfarenhet och det tycker inte jag att turken har som inte vågar stå för vad han heter, prata med oss eller nått, dampgubbe ju..

Efter ett tag började det regnsnöa och då va man väl ganska less redan över att det inte varit bra backe eller nått så då drog man hem.. :o

Har varit på en långprommis med mamma nyss, tror vi givk i över 1,5 timmar i nästan bara uppförs så det var jobbigt, blir dusch nu sen se lite på hockeyn skulle jag tro. Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Nej fy det skulle jag inte heller orka, plus att det blir en helt ny uppgift isåfall..

Men oj vilken tråkig dag du haft med en massa otur :/

2012-02-28 @ 19:27:58
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0