Så kan man också gö:p

Hejhej!!

Ännu en natt då man vaknar flera gånger innan man väl måste kliva upp, sjukt störande, varför gör man det för nu helt plötsligt?:p
Som tur var så skulle jag iaf upp rätt tidigt för att gå på skolan så man skulle behöva slippa kliva upp tidigt då man var ledig som igår.
Hade seminarium på skolan sedan var det tänkt att vi skulle sitta i studiegruppen och plugga lite men nu blev inte det av så då kändes det lite smådrygt att jag bokat tåg till 16:15, så körde på en fuling och drog ner till 14:05 tåget och drog en fin ursäkt att jag tänkt lite fel, att jag nästan alltid bruka ta 14-tåget förutom idag då jag boka senare så jag tänkte inte på det och råkade gå till de här tåget.;D som tur var så slapp jag släpa hem väskorna igen utan fick åka med.:)
Gud hade ju knappt nå krafter att bära/dra väskorna idag, seriöst min dataväska tyngde ner mina armar och kändes som om den vägde bly, ganska illa.
Är iaf i gnarp nu så inte så jätte långt kvar, ungefär en halvtimme, skönt för är jätte kallt på tåget så sitter och fryser och är tungandad som vanligt typ så känns lite jobbigt och åka tåg nu men med lite hardstyle i öronen så funkar de åh ;p dags att stoppa i laddaren så jag inte bli utan musik snart.
Ha det bra alla!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0