pluggdag

Hej!

Gårdagen hade jag planerat att vara uppe länge och se på film men seriöst vid 11 var jag trött så då gick jag och la mig och såg på tv från sängen, och somnade ganska snabbt kan jag lova, var ganska skönt att sova tidigt endå för då vaknade jag inte så sent idag och kunde sätta mig med lite plugg.
Duktig som jag är så har jag läst ut ena av böckerna som ska vara läst till hemtentan, så imorgon ska jag sätta igång att läsa nästa bok som inte är lika tjock heller så förhoppningsvis är jag klar med den till helgen också. :D

Har suttit och skrivit lite på uppgift 2, så nu känner jag mig ganska klar med den uppgiften, fattas bara två diskutionsfrågor utifrån vardera bok, men det tänker jag inte göra idag tror jag, utan tar det någon annan dag, men känner mig nog duktig idag som har hunnit med så mycket plugg.
Vet dock inte vad jag ska hitta på nu, det är långt till middagstid så kan inte börja fixa med maten och detär långt tills jag ska träna också, så kanske man ska passa på att spela lite ps, har ju ett spel som jag lånat av Mathias kompis som jag ska testa för att se om de eventuellt är något jag vill köpa.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Ja men absolut, jag skickar ett imorgon bitti oavsett.. Börjar känna mig bättre dock lite trött å sliten men hoppas jag blir bra :) ta mitt nummer också ifall att 0769045947 :)

2012-02-15 @ 14:53:53
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: Tiffi

Min mattias stavas inte med th han stavas med två tn :)

2012-02-15 @ 14:56:23
URL: http://www.nattstad.se/Kaawkaan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0