palla rubriker

Hola!

Har varit en grymt seg och tråkig dag om jag ska vara ärlig, det enda roliga som har hänt idag var väl aerobicspasset som jag gick iväg på vid 17-tiden, fick dock ont i huvudet under tiden så blev lite jobbigt och har fortfarande det men får väl hoppas att det släpper lite om ett tag.
Imorgon åker jag till Timrå igen vid middagstid ungefär så nu har jag nyss packat lite och blev förvånad över hur lite det var jag behövde ha med mig, har lite kläder kvar i Timrå som var i tvätten då jag skulle åka hem så blev inte så mycket jag behövde ha med mig utav det, så då får jag plats med min kamera också, planerar att ta med den till backen och fota lite någondag. :D Det är najs!! Och en annan najs sak är att jag kommer kunna ta med mig mitt playstation när jag åker tillbaka hit igen, det hade jag velat haft idag så man haft något och göra.

Tänkte ta mig något fika snart och blir nog tidig kväll idag också, speciellt nu då jag ha ont i huvudet, man måste ju sova för att orka med helgen. ;) HAHAH

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Kanske har med jästen att göra då för jag använder torrjäst :)



Oj, jag har inte varit in på bloggen förs idag så har inte sett din kommentar :( När är du ledig och hemma nästa gång?

2012-02-09 @ 13:31:38
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: resume writer

Sometimes we all have such boring days!

2012-02-09 @ 13:49:47
URL: http://cvresumewriters.com/
Postat av: kattisEriksson

Ja jag såg verkligen pengarna fladdra iväg när den sprack men det gick bara på 1500 som tur var, det var nått med försäkring å självrisken typ ...



Okej, ja tis ska vi också sitta i studegruppen och på kvällen ska jag å sambon försöka hitta på något, bio kanske... Men sen så är jag ledig :) Kanske kan ta en dag på stan? Jag skulle behöva handla lite :)

2012-02-10 @ 11:36:43
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: kattisEriksson

Ja verkligen!! Såg verkligen hur stod där pank typ :p



Ja men vad bra!! äta lunch där också? Hm kanske tor? Vi kan väl hålla vilken dag lite skummigt för har en kompis som kommer ifrån eskilstuna någon dag nästa vecka men hon visste inte vilken dag hon var ledig.. :)

2012-02-10 @ 14:22:56
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: kattisEriksson

Japp fruktsallad och glass :) SUPER gott!!



Ja men absolut, kommer hon inte på torsdag så kör vi då annars säger jag till :)

2012-02-10 @ 21:12:37
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0