Lördag

Kulkväll!

Vi bestämde oss för att dra och bowla med några kompisar till Matilda och var jätte längesedan jag bowlade innan, men det var kul och gick inte allt för dåligt iaf och gissa vem som vann? ;)
Efteråt drog vi hem till mig och sjung singstar och såg på film halva natten, ganska trevligt måste jag säga. :)
Synd bara att då hennes kompisar åkt hem och vi skulle lägga oss så ska massa otur komma.
utspillt glas,nästan krossad ljuslykta och jag kommer inte in på min spotify.. :O kuljul!!

Matilda var lite mer sömntuta än jag så därför jag passade på att smyga mig till datorn och lägga in detta inlägg. :)


Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Tack !! :) Äiti betyder mamma på finska :)



Ja fast det var sambon som fixade bakom spisen och torka osv men det är gjort iallafall :)

2012-02-26 @ 11:48:30
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0