Jag säger då det..

Burr vad kallt det är ute idag, man behöver bara gå ut ett par sekunder så har näsan frysigt till is känns det som, blev ingen backe och snowboardåkning för min del idag, och inte för någon annans heller, eftersom backen är stängd pga kylan. Ne ikväll håller jag mig inne med musik,tv, filt och chips, funkar det också. =)

Är ju tant ja tydligen så borde kanske göra tantsysslor som att sticka, lösa korsord eller liknande, var ju en liten pojke på Birsta förut som började prata med mormor och fråga vad hon heter, så helt plötsligt då han ser mig så frågar han: Vad heter den andra tanten då? :O
Jag visste inte att man blev tant innan man ens fyllt 20 men okej, kanske bör ta en titt i spegeln och se om jag blivit gråhårig eller fått rynkor, kanske jag bör dissa min musik och satsa på dansband eller något.;P
Är det en rullator man ska önska sig då man fyller år eller? xD HAHAH.

Nemen ha inte så mycket vettigt att skriva ikväll om jag ska vara ärlig, så ha en bra fredag mina vänner. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0