Fettisdagen

Hola!
Sitter för tillfället i skolan på en tråkig föreläsning, magen kurrar högt så har fixat en macka och en kexchoklad jag kan trycka i mig nu, är ju trots allt fettisdagen och då tycker jag att man kan få tjocka lite allt möjligt och inte bara semlor, en dag man kan få unna sig lite goda saker eller vad tycker ni?;p

I söndags så hade jag bott i Gävle i ett halvår så man kanske ska fira att man klarat av det så länge och att jag fick ett bra betyg i förra kursen.;D Få fira lite till helgen kanske.;p hehe.
Något som är lite roligt men samtidigt sjukt är att det tog ett halvår för min tvål och tandkräm att ta slut. xD

Nu börja batteriet och bli dåligt så ska försöka låta bli mobilen ett tag, bjuder på nån bild på dagens outfit:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0