Ett skämt!


Igår vid 5 tiden så hämtade jag upp Matilda på tågstationen, så släpade vi oss hem till mig med tung packning innan vi handlade allt som behövdes och ställde oss och gjorde taccos, som blev riktigt gott.
Kvällen spenderades i soffan med chips, godis, ett flumhumör, musik och tv, alltid trevligt. :)

I natt sov jag jätte dåligt, brukar oftast sova ganska bra men nu vaknade jag flera gånger och vred och vände på mig, vaknade 1 gång utav att det ringde också och jag brukar typ aldrig vakna utav det och speciellt inte då det va ljudlöst, vid halv 6- 6 tiden fråga matilda vad klockan är, då trodde hon att den var senare och hade klivit upp typ. xD Vid 9 ringde väckarklockan och det var dags att vakna på riktigt, vi åt frukost och gjorde oss klar för en dag i backen. Med lite bussåkning och en del guidning när vi fick gå en bit så kom vi rätt tillslut och det var då vi märkte det... BACKEN VAR ETT STORT SKÄMT!!! Seriöst, backen är mindre än rödkullen i Åre som är ett barnområde. :O xD Underlaget var helt cp så gick inte att svänga alls, hoppen var helt neråkt och nersjunkta,  nått hopp hade t,o,m blivit spårat, så man var tvungen att passa in i spåret för att komma upp och kunde därför inte välja vart man ville landa heller. NU förstår vi varför det var så billigt där. xD
Vi åkte väl ett par åk innan vi vandrade tillbaka den låna vägen till bussen, seriöst vi båda har skavsår och ont i fötterna nu men man ska inte klaga på att vi inte varit ute och fått friskluft och en rejäl promenad iaf. ;P

Vi stannade till på stan och tog en pizza på gallerian till lunch, kan lova att ALLA glodde då vi kom in med brädorna där. xD Aja det var goda pizzor iaf och mätt blev vi.
Nu är vi iaf hemma och dunkar musik, jag väntar på duschen fast Matilda är typ klar nu så nu är det väl min tur, men tur att jag precis skrivit klart nudå. ;)

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Mysigt med främmande :) jag har inte heller gjort nå plugg idag, vi har storstädat hela lgh och verkligen storstäda drog tom fram spisen :) Men nu är det fint här :)

Ikväll kommer svärfamiljen och ser mello med oss, vad ska ni göra?



haha kan tänka mig att alla glodde på pizzerian :)

2012-02-25 @ 17:15:27
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0