...

Hallåhallå!

Skulle kliva upp halv 9 idag, men vette fan hur jag fick klockan att se ut som att den var en timme tidigare så jag klev upp fast klockan inte ens hade ringt, vet inte om jag trodde att den hade ringt eller inte, så när jag var klar märkte jag ju att jag klivit upp för tidigt och då ringde min klocka, knepigt.

Har iaf suttit med min studiegrupp på skolan ett tag och planerat in träffar, då vi ska jobba med en gruppuppgift, så ringde hyresvärden tror jag att det var, någon Bosse iaf som skulle komma och kolla på min spis, den har varit lite konstig, ena stunden kan det ta hundra år för lite vatten att börja koka och andra gången kommer värmen på en gång så det bränns, så jag vet inte om det kanske är något glappt eller något, men lite läskigt att ha haft någon hemma hos sig när man själv inte varit hemma, så nu väntar jag på ett samtal från han, för han sa iaf att han skulle ringa tillbaka efteråt, men jag ha ju varit hemma ett tag nu så måste ha varit ett tag sedan han drog endå.

Nu ska jag tömma min spargris eftersom man inte kommer kunna sätta in pengar på banken snart, sedan ska jag gå till coop och handla något att ha på tåget, så resten av min dag kommer att spenderas på tåget tills typ halv 5 tiden. :P
Ha en bra onsdag folket. ;P

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

varför kommer man inte kunna sätta in pengar på banken? :o



Ja men gör det och berätta vad du tyckte, för mig blev dom torra !!



ja men det är helt okej , vi ska till ljusdal ihelgen så sambon och hans kusin ska åka skidor så jag får väl sitta barnvakt medan alla andra åker :p

2012-02-01 @ 12:19:33
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: nita

Märkte det där med spisen då jag var hos dig. o:

Så var Milles spis också. Sjukt seg, han bor ju i en bostadsrätt så han fick köpa en ny själv men tror det blev en födelsedagspresent. Haha. :D

2012-02-01 @ 20:48:36
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0