Brödbakning och shopping


Igår bakade jag bröd, vet inte riktigt vad dem kallas, men jag tycker att dem blev väldigt goda och var super enkla att göra.
Tack Kattis för ett jätte bra recept, dem kommer att göras fler gånger. :)

Eftersom jag inte skrivit någonting om gårdagen så kan jag passa på att berätta lite snabbt om den nu.
Var och kollade på Mathias match på dagen innan jag bakade lite, sedan var vi bjuden på middag uppe hos Eva och Micke så vid 6-tiden for vi dit och åt jätte god mat, kollade på melodifestivalen och lite sånna saker innan jag drog därifrån för att jag tänkte se på några filmer som jag fixat, men eftersom det blev ganska sent när jag kom hem så slutade det med att jag pratade på skype med lite folk bara, rätt skön kväll endå.

Idag har jag och mamma varit på Birsta och köpt present till Nova och Siv som fyllt år, köpte även lite saker till mig själv, en rosa jeansskjorta, ett par gråa tights och hårfärg som jag hoppas kunna använda nästa helg, vill ha något nytt nu känner jag. :)
Ja så nu har jag börjat packa ihop lite grejer i resväskan, för denna gång behöver jag ha med mig hela väskan eftersom jag kommer vara i gävle mer än bara två nätter nu som de senaste gångerna, kommer bli tungt, men det får man väl ta då, känner mig redan trött bara av att tänka på hur tidigt jag åker imorgon, urshursh!!

Nu ska jag duscha och börja göra mig klar inför kalas. :)


Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Bra att de blev gott :) Å det var så lite så :)



Ja haha men jag minns dock inte vad jag har läst, jag har iaf börjat med lekens flertydlighet nu så vi får väl se hur det går .. :)

2012-02-06 @ 12:35:10
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0