A- affischer

Då startar jag min bloggutmaning med bokstaven A som fick bli ordet affisch. Har jag några affischer på väggen nu?har jag haft det?vad tycker jag om det?

Affischer kan finnas i många olika storleker och mönster, med olika tryck från djur till fotbollsspelare, från spiderman till törnrosa, allt kan finnas på den fyrkantiga/rektangulära pappersbilden.
Jag har faktiskt inga affischer som hänger uppe på min vägg varken i Timrå eller i Gävle och tror inte att jag har några liggandes heller, när jag var liten hade jag jätte många affischer både på kändisar och av djur. Jag premumenerade på Okejtidningen och fick därför flera affischer på kändisar som var populär då och även på andra tidningar som man kunde få bilder på djur ifrån, gärna skulle det vara hästaffischer som hängde på väggen, sånna hade jag ju några stycken utav, men har faktiskt slängt alla mina affischer, man kanske skulle ha gett bort de till någon som ville ha de egentligen men skit samma. :P
Ett tips är väl att sätta in affischen i en ram för att den lättare ska hållas, de går lätt sönder. :p

Man skulle nog kunna säga att jag har varit en affish sammlare en gång i tiden.. gulligt till barn och om de inte ör för mycket men annars ser det bara konstigt ut tycker jag. :)


Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Duktig du är som fick så många ord :)

Hoppas jag blir godkänd bara :)

2012-02-28 @ 19:23:00
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0