less

Åh vad arg jag blir efter denna match på Eon arena. Vafan Timrå spelade ju rätt bra där ett tag och speciellt i sista perioden tyckte jag, sedan så har vi ju målvakten som inte kan hålla sig i målburen och skänker bort 2 mål åt Aikfanskaparna. Jag gillar Lundström, bättre än Bellisimo iaf men då kan han väl för tusan visa att han kan stå där i mål också och inte hänga på sidan om målet så puckar kan gå in, han hade kanske räddat den om han varit på sin rätta plats. Jag tycker att Timrå var värd vinsten idag, jag tycker inte om Aik för drygare människor får man leta länge efter. Hatar sånna här fans som tro att de är störst, bäst och vackrast och de är precis de som de tro, en del står och hänger över kanterna mot timrå spelarna och skriker och tror att de är skit cool, de skriker t,o,m ute bland folket i pauserna precis som att de tigger om att någon ska skrika något tillbaka, en gick och ställde sig framför några timråfolk då Timrå gjorde mål så de inte såg något, hur moget är de liksom, hade de varit en ungom så hade de kunnat klappat på de där, jag skulle bli jävligt irriterad om de kom och skulle retas så på mig.
Liksom vem som hellst skulle kunna skrika och va precis lika dryg och äcklig som de är men tikare kanske har lite bättre hyfs än de, vi vill inte sjunka på deras omogna nivå, nej tack!!
Ne men jag vet inte vad ni tycker men jag tycker att just Aikfans är så otroligt dryg och snobbig, och väldigt väldigt omogen.. Så en tjej som va där står och riktigt svankar och pushar upp brösten och tror att hon är skit snygg, men lilla du man blir inte så mycket snyggare om du står där och trycker upp brösten, om inte annat så blir du inget smalare då du svankar så magen står utåt, aja finns mycket konstigt folk..
 
Skönt och få ur sig lite, ha mer saker jag skulle vilja få ur mig från dagen men vill inte ge er en roman och ett argt inlägg till.
Nu blir det sängen, var och fyllde i min tatuering innan matchen så nu är man halft handikappad igen men hoppas att det blir bra denna gång nu, de fula är ju att jag är typ mer röd och svullen nu än då jag gjorde hela tattueringen typ. xD Fast är inte därför jag ska lägga mig om någon undra, utan mer för att jag fick jätte ont i magen av slutet av matchen så därför blir det godnatt nu, sen så äre för att jag måste plugga imorn..
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Aikfans och djurgårdare tycker jag är värst, speciellt djurgårdare så det är tur att de inte är kvar i elitserien.

Svar: ja de är också dryga, de håller jag med om..
Elin Andersson

2012-12-07 @ 11:35:28
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0