juldan och annandan

Det var mycket och ta igen här på bloggen nu då man inte haft tid och skriva, är ju så himla mycket annat man vill göra under jul så bloggen har tagit ett litet jullov tror jag. :)
Igår var det juldan och då går ju de flesta ut vilket jag var jätte sugen på för typ en vecka sedan men igår njea.. Mamma, pappa och Helena ville tydligen ha med mig på Avenyn så slutade med att jag hängde med dit till brist på annat och gö och för att jag fått en biljett dit. Var väl inte så jätte sugen på utgång egentligen så var nykter och körde och kan säga att det var ju det värsta jag varit ute på en krog, man visste inte hur man skulle bete sig ch allt kändes bara pinsamt. :O Råka gö krokben på nån kille så han flög pladask magplask på golvet och mosade min fot istället.. xD
Stog ut i typ 2- 2,5 h, sedan tro jag fan att min höft hoppat ur led för hade så satans ont och gjorde ont bara jag andades typ så då fick jag veta att Jocke var ute och körde så då drog jag och åkte runt lite med han istället och snackade lite eftersom det var jätte längesedan man träffade han så det var trevligt. :)
 
Idag började mellandagsrean på Birsta så drog dit i kaoset med mamma och trängdes lite. Med mig hem fick jag en klänning, 2 bhar och ett par strumpbyxor för 260 kr så det var ju verkligen billigt och bra. :D fast eftersom det var rea så kan man ju säga att köerna var enorma i varje affär typ.
Juste en hockeybiljett skaffade jag mig också så ska på hockeyn med Sandra i eftermiddag vid klockan 16:00, är egentligen svin trött men var ju längesedan man var på hockeyn nu så blir nog kul, hoppas på vinst bara. =)
Sedan ikväll få jag se vad som händer. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0