julafton

Julafton firades hemma med familjen och mormor med god mat, tv, spel, julklappar och annat mys. :)
Var en bra dag med många fina och bra julklappar, så tänkte bjuda lite på vad jag fick. :)
Men bilderna är skitdålig så ni vet.. :P
 
Längdskidor med tillbehör. :D
Pjäxorna till, även i junior storlek bara för att det inte fanns i damstorlek, men det skiter väl jag i. :)
Träningsrockring, så nu ska man få en fin rygg och mage. ;)
sodastream =)
En ny vattenkokare. :)
Ett stort smyckesskrin :D
En tröja, halsduk och ett presentkort på 350 kr på Birsta. :)
Super mysiga tofflor :)
 
Sedan fick jag en pyamas också som jag glömt att tagit en bild på bara för att jag fick den någon dag innan. =)
Men jag är nöjd, det var bra julklappar i år, tack så mycket. =) <3

Bjuder på några andra bilder också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0