Godmorgon

Gick jorden under inatt eller? Nopp!
Surrades ju om en hel del tider, 00:00, 02:12, 12:00 och hittils så har jag inte sett något, eller sett en kraschande sol som alla typ prata om. Seriöst nu får ni ju ge er, det kommer inte hända något ni kommer leva den 22:a också.
Tycker det är stört hur gamla gubbar gå ut och skrämmer vissa folk, en del tar det verkligen på allvar och sitter och är livrädd, men som sagt efter denna dag så kommer ni inse att ni gått på det igen, och jag kommer att skratta åt de som trodde på de, fast tyst kanske.. ;P
 
Iaf så har jag nyss ätit frukost och ska strax hoppa in i duschen och göra min kropp babylen med lite spaprodukter, så najs. :) Resten av dagen får jag se vad som händer, ska iaf fixa lite småsaker inför imorn då jag beger mig till H-sand en sväng. ;P

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vart har du köpt dina "spaprodukter" ? :)

Svar: Jag beställer från Oriflame. :) Ha massa olika saker. :)Jag och mamma säljer därifrån så är du sugen på beställa något så kan du ju alltid beställa genom oss. ;P
Elin Andersson

2012-12-21 @ 13:55:21
URL: http://liiinneaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0