=)

 
Helt okej dag än så länge, vaknade dock ganska tidigt men ha sovit med mina kuddhögtalare så har haft bra musik i öronen hela natten, en bra julklapp jag fick förra året. :) Skönt och vakna till musik också och veta att man behöver inte stressa upp ur sängen.
Gick iaf upp och gjorde gröt till frukost sedan kollade jag på julkalendern och en julfilm, man måste ju kolla på lite julfilmer så man får mer julkänsla. :)
Nu har jag precis tryckt i mig toast så man ska bli lite mätt och funderar på vad jag ska göra nu, man vart så himla rastlös helt plötsligt då allt plugg är borta, sen verka ju ingen annan va ledig än tråkigt nog, men i helgen blir det iaf skoj, drar nämligen till Umeå och hälsar på Linnea tillsammans med 2 andra goa tjejer så då blir det en riktig tjejhelg, kommer bli mysigt. :)
 
Bjuder på en gammal bild på mig och linilimpa från då vi var barnvakt åt mina kusiner. xD

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hahahaha, men allvarligt Elin! xD
Sluta lägg upp fula bilder på mig ;o
Är supertaggad tills imorgon!!!!!! :D :D :D

Svar: har en hel samling, mohahah ;P
Elin Andersson

2012-12-13 @ 16:58:49
URL: http://liiinneaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0