bläää

Går segt att plugga idag, jag har halft nackspärr efter att ha legat och hållt upp huvudet ett bra tag och sedan går det inte att hitta något vettigt i böckerna heller så jag bestämde mig tillslut att skriva på och ta allt från böckerna senare och det gick väl iaf lite lättare när man kunde tänka själv än att måsta tänka på vad som passar från böckerna också, men jag är endå inte riktigt nöjd med mitt skrivande idag, hade velat kommit lite längre men allt tar ju sådan tid.
Har börjat titta på ännu en gammal julkalender nu också, Kaspar i Nudådalen, minns ni den? Jag har bestämt att jag ska se flera julkalendrar i år, årets självklart, sedan kollade jag på gamla greveholm förra veckan och nu är det Nudådalen som står som näst. =)
Fick en bra nyhet förut också, jag ska få jobba imorgon, ha verkligen hoppas på jobb nu i december så ska bli kul och spännande för har inte varit på de stället förut. :) Får även lite ledigt från plugget då och få tänka på något annat ett tag så ska bli skoj.
 
Nu ska jag bara skriva några rader till på uppgiften sedan så nöjer jag mig för ett tag, kanske skriver något mer ikväll annars får de bli imornkväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0