vilodag

Oj vad roligt och se att statistiken har höjts de senaste dagarna, det får mig att bli mer motiverad till att skriva fler inlägg och lägga upp fler bilder för att hålla bloggen uppe.
Jag tänkte lägga upp lite fler bilder från nollningen någon dag, har ännu bara slängt upp de på Facebook, så de som inte kan vänta på lite bilder kan ju alltid kolla in min lilla Fb.
 
Idag har det varit vilodag, så om ni såg inlägget tidigare så vet ni vad den dagen innebar för mig, för er som inte läst så är det så att jag städat i nästan 3 timmar, vilket var riktigt jobbigt.
Jag har också varit ute i regnet för att gå och handla lite mat åså, så nu på kvällen har jag suttit och laddat upp bilder på facebook och gjort fruktsallad medans jag spelat Bingolotto som jag inte vann ett piss på..
 
Det var rätt skönt med en vilodag kan jag lova för kroppen är ganska trött och sliten efter en veckas nollning och imorgon är det första dagen i skolan för den här terminen så kan vara skönt att lägga sig i tid då och hoppas på att man somnar fort. :)
 
Nu ska jag fortsätta att ta det lungt, godnatt på er i förskott. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: nita

Snart börjar min nollning! En vecka kvar med roliga lekar och utbildning av våra phösare (phaddrar)! Så roligt! Så börjar ju skolan i samma veva som nollningen. :D

Du och jag måste planera in en dag framöver då vi ska åka upp till Linnea, blir ju någon gång i oktober. :D

Svar: Gud vad roligt, Ja nollning är super kul men det tar ju på krafterna. ;DMin skola började idag men bara lite lätt så kommer typ inte ha något riktigt förän nästa vecka och det är ju skönt med tanke på all nollning. :)

Ja det måste vi verkligen, vi får kolla igenom våra scheman när det kan passa för oss båda, som det ser ut som kommer jag att vara ledig en del fredagar iaf så det är ju bra för mig som kommer att få åka en bit, om jag inte skulle befinna mig i Timrå dådå, det vet man ju inte. :)
Elin Andersson

2012-08-26 @ 23:56:58
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: nita

Åh, jag börjar nästa vecka och har bara lektioner den veckan sedan har jag inget på typ 2 veckor. XD

Svar: oj lät väldigt skönt måste jag säga ;P
Elin Andersson

2012-08-27 @ 21:42:00
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0