shoppingtur

Dagen har spenderats på Birsta med Linilimpa idag. :)
Började spöregna så reget verkligen studsade mot marken då jag stog och väntade på bussen och från busshållplatsen in till Birstahuset är det ju en bit så vi var ju nästan genomblöta innan vi var inne, ursh vad kallt det blev så det var tur att det var gott om värme inne på Birsta.
Blev ett antal varv där inne och innan det var klart så kom man hem med ett par vinröda jeans som jag spanat in länge nu, en svart genomskinlig blus eller vad man ska kalla det, en vanlig röd tröja som jag ska ha till nollningen och lite lösmustascher till ett mustaschparty som jag ska på till helgen, alltid najs.
 
Nu har man nyss kommit hem och funderar på vad jag ska göra ikväll, vädret är ju ganska boring idag så det är inget man vill vara ute i allafall.
fåsefåse vart man hamnar och vad man gör, hoppas ni får en trevlig kväll iaf. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0