Hej hå, hej hå, till nollningen vi gå..

Hallå där!!
 
Här sitter jag i en lärarförbundströja och trosor och ska aldeles strax hoppa in i duschen och göra mig i ordning inför kvällen.
Dagen har bestått av att "kidnappa" nollorna som satt inne i Valhall, så vi har haft lite rundvandring med de nya lärarstudenterna på skolan. Ganska trevligt faktiskt, så nu är jag taggad inför ikväll då hela allt startar på riktigt, vi kommer att ha grupper i olika teman(Disney,brat, superhjältar och troll) så från och med ikväll så kommer alla bli riktigt snygga, men jag tänker inte avslöja vad jag ska vara en för er som inte vet, kan bara säga att jag är med i disneygruppen. :D
Schemat för nollningen idag ser ut såhär :
 16:12 -  samling vid paviljonen, nollerna ska delas in i grupper, flaggbygge, sångskrivning osv.
 
Femkamp i nollegrupperna.
 
22:00 - Röda BARacken/ Nya vall.
 
Det kommer nog bli roligt med andra ord, så nu blire duschen sen handla lite smågrejer som behövs till middagen..
Ha en bra kväll..
 
Och juste så här blev min ove, men ni får vrida huvidet eftersom bloggen inte verka vilja ta in bilden åt rätt håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0