grymt

Gårdagen var rolig, det var grymt mycket nollor som ville vara med och sjukt partypepp va dom också så de va jätte kul. :) Hade en jätte rolig kväll men har inga bilder att bjuda på idag, det kommer någon annan dag, funderar på att dra med mig kameran idag då jag kommer att vara nykter phadder.
Känns ganska skönt att vara nykter idag endå med tanke på att inatt hade jag så ont i magen att jag mådde illa, frös som en glaning så hackade tänder och skakade som ett asplöv, har fortfarande ont i magen och känner mig bra seg så en lite vilodag från alkoholen kan vara helt okej. :)
 
Dagens schema ser ut såhär :
15:00- Samling vid paviljongen för lite förfest för de som ska dricka
 
17:12 - Brännboll med studentföreningen Hp ( hälsopedagogerna)
 
Egen aktivitet med phaddergrupperna
 
22:00- Röda BARacken/ Nya vall
 
 
Ha en bra torsdag! ;D

Kommentarer
Postat av: nita

Åh, längtar tills vi drar igång med nollningen. Är bara en vecka kvar, typ. :D

Svar: förstår det hehe :D>
Elin Andersson

2012-08-23 @ 13:35:54
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0