fix och trix

Dagen har bestått av lite installationer på datorn, en stund i solstolen innan Linnea kom förbi. Med henne blev det en promenad i värmen ner till centrum och köpte dricka åså och satt och chilla lite.
Har varit grymt varmt idag så innan vi var hemma igen så var man ju alldeles svettig och solen hade t,o,m markerat lite streck på foten efter mina sandaler, men det är ju fint. ;)
På eftermiddagen så blev det fix och trix med bokstäver till oven och tröjan inför nollningen, en hel del jobb blev det och de är inte klart än med tanke på att man får inte sy på något på oven förän vi blivit invigda i de, lite små drygt med tanke på att jag inte kan sy, men i värsta fall har jag köpt ett superduper lim. ;D

Imorgon är det mycket som måste göras, ska upp tidigt för att åka till sjukgymnasten, sedan ska jag handla inför maten som jag ska göra, måste börja packa alla mina saker som jag ska ha tillbaka till Gävle så de kommer väl ta störst tid utav dagen. 
På kvällen tänkte jag dra en sväng på selånger och kika lite, missade ju den helt förra året så blir nog trevligt bara vädret är bra så. :)

Så nu blir det strax sängen och hoppas på att man kan somna i tid för en gångs skull.
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0