Åre 1


ÅRE 6/4- 8/4


Bilresan dit, fick åka dit med Elinas bror och kompis eftersom Elina redan var på plats. Men den bilresan var ganska chill, dock fick jag stå ut med dålig musik tills jag kom på att jag kunde stoppa in mina hörlurar och höja så gott det gick så jag inte hörde deras så mycket. :P

Bild ut genom bil fönstret. :)

Lite flum i spegeln.
Vi spelade Biljard på fredag kväll/natt och på lördag dag så gled vi runt i bilen och dunka lite musik.
På lördag kväll titade vi på Jon olssons tävling. Lite kallt men det stog man ut med, de enda jobbiga var att min mage var helt krashad så jag hade så ont i magen att jag mådde illa.. hade magen varit helt bra så hade det kanske varit lite roligare och stå där ute.

Mycket folk!

som ni ser så är hoppet ganska stort. :P

Fångade några roliga hopp stilar på bild, dock gick allt så snabbt så hann inte ställa in kameran så bilderna är lite suddiga och dåliga men vafan kolla in de som hoppar så ser ni endå poängen med de roliga. xD

Han formar typ ett A med skidorna och sina ben. xD

- Hmm? vad ska jag gö för tricks? ne man jag slänger mig rätt ut och satsar på någon slags magplask stil. xD


vafan!! xD

Det snöade ganska mycket så tog inte så mycket bilder, sedan var de som sagt kallt och ville inte förfrysa mina fingrar totalt. :P
Var tänkt att vi skulle ut på kvällen, men just i år hade dom höjt till 20 år, så vi kom inte ut och de var ju det man hade sett fram emot mest. :o
På söndagen fick vi hjälpa till att bädda om typ ALLA sängar på hotellet, och kan säga direkt att jag ska aldrig jobba på ett hotell iaf, fyfan vad jobbigt. Jobbigt och äckligt, för en del sängar var typ riktigt snuskiga.. :o
Planerna blev visst ändrade sen också så blev inen bilresa hem utan fick åka tåg i 4,5 timmar, så drygt!
Tur man fick sällskap på telen ett tag iaf så sista biten gick fortare. :D


Kommentarer
Postat av: nita

Varför fick ni bädda sängarna? o:

2012-04-09 @ 18:40:16
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0