ledig dag =)

Goddagens!

Startade dagen med en promenad i det härliga vädret, dock blev den lite kortare än jag tänkt mig då jag kände att jag började få skavsår, men fick iaf vara ute en stund. Började sedan skriva över min inspelning från intervjun med barnen jag gjorde förra veckan och måste säga att det var verkligen intressant att lyssna på, roligt om inte annat.
pojke 5 år - man måste ha solbrillor och väldigt mycket solkräm om man reser till solen. Man måste t,o,m ha solkräm på stjärten, annars kan man smälta.

En av många roliga meningar. :) Har nyss ätit lite mat och kinderägg till efterätt. ;P Är nån tävling med kinderägg nu så kände mig tvungen och köpa och hoppas jag vinner för man vann söta barbapapa saker, ni vet sån här sittkudde som finns på typ åhlens i rosa och svart, typ en sån, sen sängkläder med hela barbafamiljen som var gulligt så de skulle jag vilja ha. ;P frågan är bara vad man ska ha för motivering om att vinna de där sakerna. xD

Ikväll ska jag prova på vattengympa, se om de är något roligt. ;P
Frågan är bara om man hittar dit, har aldrig varit på de där badhuset. xD
Men de bli nog bra.:P


Kommentarer
Postat av: nita

Min mormor och farmor har gått på vattengympa. XD

2012-04-03 @ 17:38:59
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: kattisEriksson

Åh vad kul med vattengympa!! Jag vill gå på grav.vattengympa ;)

Ja men att vi inte tänkte på det då!!? haha när vi ändå var lediga :)



Ja men det får du absolut göra :)

2012-04-03 @ 19:54:31
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0