hit och dit

Tillbaka till Gävle för en kortare stund, vilket menas 1 natt, var tvungen att åka ner hit eftersom det är labb på skolan imorgon, hade det varit föreläsning så hade jag kunnat skippa det. Anledningen att det blir en kortis hit bara är för att jag ska till Mora i helgen, så sover här inatt, åker till Timrå i morgon eftermiddag och åker till Mora på fredag, många resor hit och dit, men så kan det vara ibland. ;D

ska ta och packa upp resväskan på en gång och göra den klar för imorgon så det är bara att hämta väskan och gå till tåget direkt efter skolan. Den kommer typ vara tom nästan eftersom jag lämnat kläderna jag ska ha med till mora hemma. ;D Men kanske ska passa på att dra fram 1 skinnjacka, man vet ju aldrig hur varmt de kommer vara i mora, eller ja vilket fall så lär jag ju ska börja använda de snart. ;D

Ska börja kolla på vad som bör pluggas till tentan, fysikläraren har iaf lagt ut det viktigaste från föreläsningarna på Blackboard så man får lite hjälp, fysikläraren har inte gjort något så han tycker väl att man ska kunna hela häftet som är jätte tjockt. :O Blää känns inte bra det här..
Kändes så bra och jobba igår, en dag då man kunde tänka på något annat förutom plugg, jag vill jobba NU, men man måste ju plugga hundra år till för att kunna jobba och man måste tydligen slita gärnet av sig för att klara av våren år 1 verkar det som.
Någon annan än jag som känner ett stort BLÄ på uppgifter just nu? :o


Kommentarer
Postat av: Ella

gud vad du far och flyger männska!! :D

2012-04-25 @ 19:06:31
URL: http://lillastorasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0