Labb

Idag har jag gjort en resa till rymden, vi fick hoppa in i ett uppblåsbart tält som var format som en glob ungefär, därinne fick vi se på alla stjärnor och planeter. Var ganska mysigt där inne, skulle lätt kunnat tagit med de där tältet och sovit i, dock så kunde man nästan bli lite åksjuk där inne för det snurrade och guppade lite från väggarna och taket, men det var häftigt att kunna få se stjärnor och sånt på ett sådant sätt än att sitta och bläddra i en bok och bara se vanliga bilder. :)
Senare så har jag labbat lite med el och magnetism fram till klockan 11:30 då jag slutade, helt okej dag måste jag säga, ganska skön och helt okej kul liksom. :)
Just nu sitter jag hemma och försöker komma någon vart på den terminsammanhållande uppgiften, går väl lite trögt som sagt men ska försöka sitta så mycket jag kan med den den här veckan så jag kan börja med de övriga uppgifterna snart som också verkar kräva en del tid.
Dags att sätta igång med skrivandet igen, ha en bra dag. :)

Kommentarer
Postat av: Sara

SV; Tack Pelin! :D



Lycka till med plugger btw, hoppas det går bra för dig! Var ju ett tag sedan vi sågs nu. :)

2012-04-18 @ 16:24:27
URL: http://gottvallphotos.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sv: Utbildeningen är sjukt lång, den jag tänker läsa är på 5,5år! D:

Får hoppas att det är värt de sen :)

2012-04-18 @ 19:40:36
URL: http://liiinneaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0