Snöregnstorm!

Shit vilket väder det är här idag!!!
När jag cyklade till skolan imorse så var det endast lite mulet men sedan började det ösregna som gick mer över till att bli snöregnstorm av något slag. Min cykel var helt isig när jag skulle hem och allt kom rakt emot ansiktet så man blev helt blind av allting, jag såg ingenting och kunde knapt ha ögonen öppna så kändes inte alls tryggt att cykla hem då man kunde åkt in i nästan vad som hellst. Mina händer var som isbitar och mina kläder helt genom blöta, så tack och lov att jag var sminkfri idag så jag slapp ha mascara rinnandes över hela ansiktet för det verkligen rann om hela mig då jag kom hem, stannade till på affärn för att köpa lite grejer att ha på tåget och de som satt där måste ju tyckt det var skönt och jobba inomhus en sån här dag.
Ja som sagt så behöver man inte tvätta kläderna idag för det gör vädret så "snällt" åt oss, eller ja oss som detta skitväder kommit åt. 
även om jag förmodligen kommer få gå en bit iaf beroende på vad det är för buss som kommer.
Hoppas att vädret inte hindrar tåget på något sätt och att jag tar mig till Timrå dit jag ska. :P
Aa nu ska jag strax packa ihop datorn och lägga ner den i resväskan, byee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0