Möte!

Har varit på årsmöte med frilufsfrämjandet ikväll, fick en macka och dricka som tog typ hela mötet att få i mig, ganska illa.xD Jag och Matilda hade det ganska skoj, tjejer som har lite svårt för att va knäppt tyst, men det var faktiskt Åkes fel också som ritade måsskit under Matildas mås. :o Så det är inte bara unga som inte kan vara helt seriös. Annars kände jag mig som en riktigt het stekpanna eller något, vet inte vad som händer med mig då och då, har fått de fler gånger under veckan och får som skakningar som att jag skulle ha parkinsson, svettas och typ kokar av värme så jag blir alldeles röd i hela ansiktet. :o Benen blir också helt knäsvaga så det är sjukt läskigt ibland när man får sådär, kanske bör kolla upp det så det inte är något fel, bör ju inte ska vara sådär iaf. :O
Ska typ lägga mig och sova så jag orkar upp imorn, ska nämligen jobba i 8,5 timmar. :)
Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Tycker killnamn är så svårt att komma på :)

2012-04-24 @ 17:07:02
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0