knep!!

Hallåhallå!
 
Vädret fortsätter vara piss, det regnar och ser bara sjukt grått och tråkigt ut. Har varit en sväng på ica maxi, Dollar och Mediamarkt med mamma, köpte 2 nya servetter annars blev det inga köp för mig, mamma har ju införskaffat sig en iphone så hon skulle ju köpa ett skal/skydd till den serni. Har dessutom fått haft lite kurs med henne så hon ska förstå sig på den. ;D xD  Vart också sugen på ett nytt skal men det får vänta då man har lite ont om pengar just nu. :P
Jonas, Jessica och barnen kom och hälsade på så har ätit lite glass och spelat tick tack boom med Thilde, alltid trevligt. ;P
Just nu väntar jag på mat och smått redigerar en bild på mig själv bara för att jag kan, helt plötsligt funkade mitt photoshop så förstår ingenting, men det gillas. :)
Min dator vet jag inte hur länge den kommer vara vid liv, det står nämligen att den är ansluten till kabeln men laddas inte. :O Känns ju bra då jag måste göra alla mina uppgifter på datorn..  Den laddas inte men går inte heller ner i procent.. Fatta nada!!

Aja ska hjälpa mamma med nått, Hörs !!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: Den heter Nasonex,har du haft den? :)

2012-04-22 @ 13:27:44
URL: http://liiinneaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0