Måndag :)

Ursh vilken lång dag det varit idag, att sitta i ett varmt klassrum i flera timmar gör än mer trött än vad man redan var innan liksom.
Kändes lite jobbigt att sitta där bland allt folk då man plötsligt fick massa hostattacker, och gick inte hålla emot heller för då fick man tårar i ögonen. Ursha, tycker inte om att vara fökyld, hoppas det går bort snart. :D

Gårdagens film "Jag saknar dig" var riktigt bra tycker jag, dock så var den mest hemsk och sorglig bara så alla vi tjejer satt typ och grina. Haha och jag är verkligen ingen sån som bruka gråta på bio till filmer, inte ens om jag ser någon sorglig film med en kompis knapt, så då är det illa.
Men ni borde se den, det tycker jag absolut. =)
Det enda konstiga med själva biosalongen var att man kom ut till ett parkeringshus då man gick ut genom dörren det stog utgång på, så vi började först tro att vi läst fel och gick tillbaka, men så var det inte, man skulle tydligen komma ut där, knepigt. :O

Just nu sitter jag och är jätte sugen på glass, och choklad, men mest Ben & jerry glass, men är det verkligen värt att gå till affärn nu? Ska ju inte äta sånt på ett tag men jag tycker jag förtjäna det då jag är förkyld, kanske är värsta botemedlet, vem vet.;)
Ska tänka på saken..

Tänkte iaf se en film ikväll eftersom jag är ledig imorgon, så tror jag ska dra på mig ett par myskläder istället, kanske pyamasbyxor eller nått, vore sjukt skönt. xD HAHA
Och ska inte göra nånting alls, ska bara ligga och slappa i soffan, låter som en riktigt skön måndagkväll. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0